onsdag 18 mars 2009

Våren känns!

Idag kändes det så skönt när solen sken hela dagen. Känner faktiskt av våren i luften nu och knopparna frodas i naturen. Tur är det eftersom jag själv mår så himla tradigt. Idag klarade jag inte av att jobba, kroppen besegrade viljan idag. Lämnade Felix sen fortsatte jag sova till 11.30. Hade jag inte haft en tid hos sjukgymnasten att passa så hade jag nog kunnat sova ännu mer. Förstår inte hur jag kan vara så trött! Men gissar att det har med infektionen i mina gallvägar att göra. Hade ett missat samtal från min doktor idag, men han hade pratat in att han ska återkomma imorgon. Hoppas han har goda nyheter! Men vet inte vad jag ska hoppas på egentligen...vill ju varken opereras eller ha det såhär. Idag har jag haft känningar av smärtan hela dagen och svullnaden kommer och går. När ska detta få ett slut... Usch va jag gnäller, men så är det just nu... Därför känns våren extra efterlängtad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar