torsdag 19 mars 2009

En bättre dag

Idag har jag känt mig betydligt piggare i kroppen och knoppen. Sol redan när jag och pojkarna cyklade till skolan! Mamma kom på en förmiddagsfika och var snäll och hämtade Felix på skolan. Innan dess låg jag i soffan och såg "Rallybrudar", en trevlig och lättsam film! Bestämde mig för att klara jobbet imorgon, men doktorn har inte ringt idag som jag hoppats på. Hoppas på imorgon istället!

Felix vinterkängor har sett sina bästa dagar, så i eftermiddags körde vi till skoaffären och hittade både lekskor, "finskor" och sommarsandaler. Så nu är han ordentligt rustad för vår och sommar! Efteråt blev det lite vårfix med deras cyklar och jag passade också på att montera av cykelbarnsitsen från min cykel, nu får han minsann cykla själv! Melker kan nog få användning av den istället!

Nu ska jag återgå till strykbrädan ett tag, det började bli väldigt tomt i klädkammaren men insåg att det mesta låg i en hög och väntade på att strykas...men det är ju såååå tråkigt! Bara att ta tjuren vid hornen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar