söndag 29 mars 2009

Sommartider hej hej

Vilket härligt väder det har varit idag! Var man än tittar ute i naturen så blommar det eller så har det börjat knoppas rejält på buskar och träd. Jag älskar denna tiden när hela våren och sommaren ligger framför oss. I natt var det ju dags att ställa om klockan också och det märktes rejält ikväll när det var ljust o soligt mycket längre. Får väl se hur det känns imorgon bitti.

Idag shoppade jag ett par nya gympaskor. Ett par vita PUMA med rosa detaljer, jättefina om jag får säga det själv :-)
Sen tog jag mig i kragen och gick på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Har ju läst alla tre böckerna men filmen var bra ändå. En del som saknades såklart men överlag var den jättebra! Ganska skönt att gå på bio ensam, eftersom det inte är meningen att man ska sitta och snacka ändå. Det hade dock tanterna bakom mig missat...

Imorgon kommer Max hem och på tisdag kommer Felix. Härligt! Ha en skön ny vecka som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar