söndag 8 mars 2009

Så tråkigt...

...att någon här hemma hela tiden är sjuk :-(
Felix hade feber igen nu på morgonen så det händer inte så mycket idag heller. Hade alla varit friska så hade jag lovat en tur till Busfabriken. Felix är lite småsur för att han inte hade nåt barnkalas i november när han fyllde år. Vi sköt fram det, men nu har vi förhandlat fram att istället för att ordna ett kalas flera månader efter han fyllt år, så ska vi åka till Busfabriken eller nåt liknande. Tyvärr är det inte ett ställe som passar för en febersjuk kille, så nu får vi skjuta fram det också!
Max är uttråkad och trött på att vi inte kan göra nåt. Är inte så på hugget med att ringa kompisar etc. så lite får han väl skylla sig själv... Ute regnar det och det gör ju oss alla på ännu sämre humör.
Själv har jag dammsugat och torkat golv. Behövdes verkligen! Så nu känner jag mig lite duktig. Hade hoppats på att träffa Lars idag, men det blev inte så. Han va också förkyld och behövde va hemma och fixa lite.
Imorgon ska jag i alla fall jobba, min snälla mamma är ledig och har lovat att ta hand om Felix. Tack så jättemycket!
Nu ska jag plocka fram lite lunch sen får jag kanske föreslå att vi ska hyra en film eller spela nåt spel. Själv längtar jag till IKEA, men även det får såklart vänta...
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar