söndag 22 mars 2009

Inte mycket som krävs...

...för att göra mig trött dagen efter en fest! Igår var det den årliga Matlagarfesten i Kävlinge, som Högs Matlagare bjuder in till. I år fick jag gå dit ensam eftersom Lars fortfarande är på Cypern. Det var dock inga större bekymmer eftersom jag vid det här laget (fjärde året på den festen) har lärt känna mycket folk där. Som vanligt bjöds det på god mat och dryck och sen dans resten av kvällen. Alltid lika roligt, bra stämning och dansant folk. Mamma var jättesnäll och skjutsade mig både dit och hem och dessutom passade dom pojkarna på kvällen och över natten. Så idag var det till att sova ut (ändå känner jag mig jättetrött!!!) och sen kunde jag bara säga till att barnen kunde komma hem. Pappa kom med dom och hjälpte mig att sätta upp duschdraperistången i badrummet, men tyvärr var inte väggarna riktigt kompis med oss idag, så vi får se om det håller...
Glädjande nog så har jag mått riktigt bra i helgen gällande min mage. Jobbade i fredags och det gick bra. Hade en riktigt mysig och skön fredagkväll med barnen med god pizza (till barnen) och pasta (till mig) från Mamma Teresa :-) Sen blev det Let´s dance och min favorit Magnus gick till final. Hade dock gärna sett att Morgan fått stanna och möta honom där.

Känner att jag varit slarvig med att fotografera på sistone. Barnen är inte så medgörliga för tillfället och protesterar när kameran åker fram. Ska försöka bättra mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar