onsdag 28 januari 2009

Wow vad många besök!

Idag upptäckte jag till min glädje att jag haft mer än 500 besök på bloggen på 14 dagar! Jättekul att ni fortsätter hälsa på, men fortfarande saknar jag lite besök i gästboken, skulle vara kul att veta vem ni som besöker min blogg är. I statistiken kan jag se att varje dag är det i snitt 34 besök, men av dessa är det kanske samma person som hälsar på mer än en gång. Däremot ligger antalet unika besökare på drygt 20 varje dag, ibland närmre 30.
De senaste dagarna har mina älskade små pojkar varit hos sin pappa, men Max har ringt ett par gånger och rapporterat senaste nytt. T.ex. att dom idag gått vidare till final i Skolmästerskapen i Innebandy. Förra veckan slog dom ut övriga 4:or på Västervångskolan och dag vann dom resten mot andra skolor. Nästa fredag spelas finalen mot en Glumslövsklass i STORA Idrottshallen. Gissa om han var stolt?!
Felix rapporterade igår att han tappat sin andra framtand i en liten brottningsduell med kompisen Casper (som i sin tur haft jätteångest och ringt på kvällen och frågat hur det var med Felix, vad gulligt!).
Jobbet rullar på och känns fortfarande toppen. Var hos läkaren i måndags, som förlängde sjukskrivningen 2 månader till, men möjlighet att arbetsträna upp till 75% när det känns rätt. Men...allt beror på morgondagens besked. Då ska jag nämligen till Kirurgen i Lund och få besked om de senaste bilderna. Bäst att vara inställd på en ny operation, så blir jag inte besviken... Återkommer med fortsättningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar