fredag 16 januari 2009

Många besökare :-)

Jag ser på räkneverket att det är många som besöker min blogg. Jag ändrade idag i systemet så att räknaren visar samtliga besök, sen kan jag själv gå in i statistik och se hur många unika besäkare det är och hur många det är respektive dag. Jättekul att så många håller koll på mig ;-) Men nu blir jag såklart nyfiken på vem som läser, så om ni känner för det får ni gärna skriva en hälsning i min gästbok. Välkomna!

Arbetsdagen idag förflöt väldigt lugnt! På min avdelning kom det endast TVÅ barn! Fler kräksjuka idag, några lediga och några stannade hemma för att försöka undvika att bli smittade. Jag håller med, det är inget man önskar sig. Men än så länge mår jag själv prima. Idag hann vi med lite planeringsarbete, jag och mina kollegor. Känns jättebra eftersom jag längtar efter att komma igång ordentligt med verksamheten. Har fått flera idéer idag, bl.a. hur vi ska kunna ha ett proffsigt föräldramöte snart. Bara hoppas dom andra håller med mig :-)

Hela eftermiddagen har jag slöat, råkade somna i soffan och sov nog minst ett par timmar. Inte så konstigt kanske eftersom jag öppnade på förskolan imorse och började kl.6.15! Nu har jag ätit middag och ska köra hem till mina kära föräldrar en stund och umgås lite.
Ha en skön helg alla läsare och njut av ledigheten! Var rädda om varandra och er själva! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar