söndag 16 september 2012

Helgen gick fort!

Två sjukdagar hemma gjorde att jag klättrade på väggarna....uttråkad och frustrerad, framför allt när det finns så mycket jag skulle hunnit med om jag bara orkat.
Men när magen lugnade sig (det var nog väldigt klokt att jag lyssnade på kroppen direkt den här gången) så fick jag gjort en del i alla fall.

Henrik kom hit i fredagskväll så vi har också hunnit ha en bra helg tillsammans! Det känns verkligen jättebra att ha det såhär som vi har det! Trots att vi får frågan många gånger om vi inte ska flytta ihop, så känns det skönt att kunna säga att "nä vi har det bra som vi har det" och dessutom känna att man menar det från hjärtat också!
Men det var riktigt skönt att ha honom här hela helgen, det har varit lite dåligt med helhelger för oss på sistone, och nu dröjer det igen....nästa helg är det dags för honom att åka på golfresa så det dröjer två veckor innan vi ses. Jag tänkte åka dit tills han kommer hem och hinna med Äpplemarknaden i Kivik samma helg! Tror jag behöver en liten paus i packandet då och lite miljöombyte!

Idag har jag röjt lite nere i källaren och det är lätt att man fastnar bland gamla skolbetyg, barnkläder, foto och annat...

Nu är det dags att släcka lampan och sluta ögonen, imorgon är det äntligen Felixdag igen, men först mitt härliga jobb!!!

Natti natti!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar