söndag 19 februari 2012

Köp mjölk. Skriv bok.

Igår fick jag uppleva mer skratt på ett par timmar än jag gjort på mycket länge! Minns inte ens om jag någonsin skrattat så mycket så intensivt som jag gjorde i Lund igår kväll. Hade kramp i både mage och käkar när vi gick därifrån. Med andra ord; har ni inte sett föreställningen så kan jag verkligen rekommendera den! Liknar inte något annat jag sett dem göra innan, så förvänta er inte Hipp Hipp eller Starke man eller nåt sånt. Detta är mycket bättre! Älskar humor där man känner igen sig så väl som man gör i denna föreställningen.

Alltså var det bara att konstatera att Henrik lyckades än en gång med att köpa en julklapp som blev en fullträff! Det var jag, Henrik, hans föräldrar, syster och svåger som var där och innan föreställningen åt vi en god middag på Stadsparkscafét mittemot. Alltså en god och lyckad kväll!

Men det allra allra bästa med alltihop var såklart att Henrik kom hem igår!!! Vi hann va tillsammans drygt ett dygn innan han var tvungen att åka hem idag för att kunna jobba imorgon. Men så lycklig jag är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar