tisdag 17 januari 2012

Lättad!



Har kommit igång ordentligt med Viktväktarna, det känns mycket bättre än jag hade förväntat mig! Imorgon är det vägning - spännande!

Oavsett vad vågen visar så känner jag det redan på byxor och min ring som börjar kännas lite större...skön känsla!

Dessutom har det lett till att mitt intresse för matlagning fått sig en kick. Det har inte varit min favoritsyssla tidigare men nu blir det en naturlig del av dagen, eftersom det kräver en annan planering. Det är egentligen så jag vill göra oavsett vilken kost, eftersom det minskar vardagsstressen.

Har varit på Friskis & Svettis ett par gånger (inte jättemuntert men jobbigt!) och varit ute och promenerat en del. Ska fortsätta i samma anda!

Känns dessutom lite lyxigt att man på kvällen kan lyxa till det med lite varma hallon på glass och ett par pepparkakor! Det trodde man knappast hörde ihop med "bantning" eller hur?

Håll tummarna för mig på vågen imorgon så får ni rapport sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar