måndag 22 augusti 2011

Minus: Min bil! Plus: Min son!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Jaha, så var det oundvikliga gjort!

Min bil som servicemässigt varit lite eftersatt av ekonomiska skäl, fick idag lite (läs: MYCKET!) extra kärlek och omvårdnad. Men kärlek till en bil innebär otvivelaktigt utgifter!

13 938 svenska riksdaler närmare bestämt!

Så nu undrar jag om jag valt fel yrke???

Tänk om jag haft möjlighet till att jobba lite extra för att få ihop dessa pengar...tips mottages tacksamt!


Men sen blev allt så bra...

när Felix äntligen kom hem till mig igen. Det känns som en evighet sen även om det bara gått en vanlig vecka.

Men eftersom skolan startat och vi inte träffats så var det mycket att ta igen. Felix var trött och valde att stå över träningen och ärligt talat var jag väldigt glad för det.

Nu fick vi en riktigt go, härlig och mysig em/kväll tillsammans!

Det är guld värt - och imorgon är det dubbel lycka då Max också kommer hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar