måndag 25 april 2011

Vilken påsk!!!

Barnens påsklov är till ända och det har ju varit en alldeles fantastisk vårvecka! Eller snarare sommarvärme!

Mina pojkar har tillbringat en dag hos kusinerna Melker och Sixten och dessutom har Melker varit hos oss ett dygn. Här myser han och Felix i en gunga i Karlslundsparken. Visst ser de ut att ha det riktigt gott ihop?


Max har spelat två seriematcher i veckan och vunnit båda med 1-0 vilket innebär att han fått hålla nollan! Skönt!

Felix lag spelade också seriematch och för hans del den första sedan i höstas. Han var också målvakt och var jätteduktig!!!


En grillkväll i Lill-Olas blev det med barnen och Henrik i lördags, och naturligtvis följde en boll med även dit!

Med min mobil lyckades jag fånga denna häftiga bild på Max i solnedgången

Idag har vi avslutat påskhelgen med lite konstkoll på Konsthallen där Konstrundan har sin samlingsutställning. Ny inspiration infann sig så nu längtar jag efter att måla igen!!!


Därefter blev det vår traditionella släktmiddag hos mamma och pappa med mina syskon och deras familjer. Tyvärr kunde inte två av storkusinerna och deras flickvänner komma så vi blev "bara" 16 personer! Men så härligt det är att träffas!


Hoppas ni alla haft en lika härlig helg!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar