söndag 10 april 2011

Magen bråkar

Typiskt när det är så underbart väder!!! Har haft mer eller mindre ont sen i måndagsnatt, men igår kväll slog det till ännu värre. Jag mådde plötsligt så illa att jag inte kunde hålla mig uppe, sprang mellan säng och toa innan jag till sist somnade av ren utmattning...Fasen att det ska va så svårt att kräka...jag vet att jag avskyr att göra det, men ibland önskar jag att jag kunde. Magen gjorde rejält ont och så har det varit hela natten. Vi sov länge imorse och jag som vanligtvis vaknar med god aptit kunde knappt få ner nån frukost. Som tur var tog Max tag i frukosten och fixade och dukade fram. Henrik fixade sen lunch med grabbarna och jag har bott i soffan hela dagen. Har fått i mig lite Proviva och nu precis en liten portion Pytt i panna. Börjar kännas lite bättre, men är fruktansvärt trött... Barnen har som tur är haft fullt upp med kompisar idag och Henrik stack på fotboll i Helsingborg med en gammal kompis. Så de har nog inte blivit så lidande...hoppas bara de inte blir smittade av nåt skräp från mig...vet inte om detta har med gallan att göra eller nån magbacillusk... Skit känns det i alla fall... Hoppas det går över idag, vill såååå gärna kunna jobba igen imorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar