måndag 14 mars 2011

Tandläkarbesök...

Såhär såg Felix ut i lördags...
Idag fick vi äntligen komma till tandläkaren och kolla upp Felix tänder...
Till vår lättnad så verkade inte tänderna vara allvarligt skadade...rötterna såg oskadda ut men för säkerhets skull ska vi dit på efterkoll om två veckor...

Han kämpade tappert i tandläkarstolen eftersom han lätt klöktes när han skulle ha röntgenplattan i munnen...men efter lite trixande av tandläkaren och sköterskan så gick det bra till sist...så det fick bli en liten belöning efteråt i form av fler fotbollskort...lycka!

Kvällen har Felix tillbringat i Wormos klubbstuga där de via telefon varit med och tävlat i Lilla Sportspegeln. Två lagkompisar var på plats i studion för straffar i fotboll och basket, medan resten av laget svarade på frågor... Tyvärr hade det andra laget fler basketträffar så de vann, men vad gör väl det när man fått vara med i direktsändning! =)

Själv känner jag mig riktigt risig...haft jätteont i halsen sen i natt och dessutom blåsor på tungan. Nu har jag varit kass i halsen till och från sen i november och är så trött på det!!! Imorgon har jag sjukanmält mig (hade öppning så var tvungen att lösa det redan idag ju...) och kl.8 ska jag ligga på luren till Vårdcentralen. Måste få kollat upp halsen en gång för alla!

Nu kallar sängen...Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar