fredag 11 mars 2011

Studiestress...

Börjar förstå att magkatarr-symptom måste vara ganska vanligt hos studenter... Själv är jag bara en halvfarts-student, men kanske just därför det känns stressigt just nu. Examensarbetet ska vara inne den 21 mars kl.12.00 och innan dess måste jag ha fått ordning på mina tankar... Idag har jag suttit flera timmar och samlat ihop tankar, planeringar, litteraturhänvisningar och citat, men inte alls kommit så långt som jag hade hoppats på.

Detta TROTS att jag började dagen med en runda på slingan (bättre tid än i tisdags dessutom) och alla förståsigpåare säger ju att man blir så pigg av att motionera...det vete tusan...förmiddagen höll jag på att snurra till det helt i huvudet med studierna och i eftermiddag däckade jag helt i soffan efter skidskyttet...så nä, inte tusan blir jag pigg av att varken motionera själv eller se andra göra det...haha...

Men jag lovar, jag ska inte sluta för det...men nu smäller jag ihop skolböcker och dator och ägnar mig åt fredagsmys med sönerna. Ska bli lax med romsås till middag och sen ser i alla fall jag finalen i På Spåret... Heja Haags!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar