måndag 21 mars 2011

Färdig, nöjd och glad!

Efter ganska hektiska dagar så mailade jag igårkväll kl.20.00 in mitt examensarbete, med faktiskt ganska många timmar tillgodo, deadline var idag kl.12!

Det har varit jätteroligt att skriva, det är ju en av mina favoritsysselsättningar, men eftersom jag är ganska petig så har det tagit sin lilla tid... Men till sist får man bara bestämma sig för att man är nöjd och det är jag nu. Jag vet att det finns saker jag kunde gjort annorlunda men jag känner att jag är nöjd som det är och glad för att få godkänt. Får jag VG är det såklart toppen, men oavsett så har jag ju gjort detta för min egen utvecklings skull. Det jag har lärt mig har jag ju lärt mig oavsett hur det står i examensarbetet.

Nu blir det eftermiddagsfika med Felix och hans kompis! Mysigt att ha barn hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar