fredag 11 februari 2011

Veckan som gått...

...har hållt ett rasande tempo...och ibland känns det som att ju mer tid man har desto mindre får man gjort...nån som känner igen sig???

Just nu är soffbordet fyllt av skolböcker och köksbordet fyllt av målargrejer...

Men har haft en så trevlig förmiddag och start på helgen, nämligen varit i Ishallen med Felix klass. Det började med att jag erbjöd mig att skjutsa alla väskor med skridskor, hjälmar och matsäckar...sen tyckte jag, Felix och lärarna att jag lika gärna kunde stanna och vara med, så nu har jag gjort årets skridskopremiär... Känner mig som Bambi...ah ja, jag ramlade aldrig men det var bra nära emellanåt..haha...

Tillbaka hemma efter avleverens av väskor, lite matinköp och dags att plugga...för om en timme slutar Felix skolan och ska ha två kompisar med hem...får väl se om jag får något gjort då...men det är lugnt, det känns bara roligt att de vill vara här och leka!

Det blir fredagslugn hemma ikväll med barnen och imorgon är det dags för Sixtens dop. Även hans kusin Malte ska döpas, så idag får jag också se över vad vi ska ha på oss, stryka lite vid behov, samt slå in lite presenter. Henrik jobbar imorgon så han hinner inte till dopet men kommer hit efteråt, härligt!

Men som sagt....NU kallar skolböckerna...

Ha en skön helg alla!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar