lördag 19 februari 2011

GRATTIS MAX

Idag är det en stor dag! Min äldsta älskade son fyller 13 år! Jag har alltså varit mamma i 13 år idag! OJ! Exakt kl.18.00 föddes han och jag minns det som det var igår... Efter att ha tillbringat ca 3 veckor på sjukhuset så var Max extra efterlängtad när han väl kom till världen även om han kom 5 veckor för tidigt.

Idag träffar jag tyvärr inte honom, vilket känns konstigt fel och trist, men tyvärr så det är eftersom vi inte lever ihop dygnet runt... Han och Felix är hos pappa och har haft kalas där innan de sen skulle iväg och bowla. I stället fick jag, Felix, mormor och morfar fira honom i torsdags med eftermiddagsfika på Madde´s i stan. Då fick han sina presenter och verkade hur nöjd som helst. På tisdag är vi samlade hemma hos mig och nästa söndag blir det kalas där.

13 år!!! Jisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar