lördag 22 januari 2011

Funderat klart angående min fyrtionde födelsedag...

Många har frågat hur jag tänker göra med min 40-årsdag men jag har haft svårt att bestämma mig...velig av naturen men nu handlade det om så mycket annat...tid, ork, ekonomi, hälsa m.m....
Men nu har jag bestämt mig!
Utan att ha diskuterat det med andra inblandade så tänkte jag tillbringa min födelsedag med att ha semester tillsammans med mina barn och förhoppningsvis Henrik.
Jag tänkte ta barnen med mig till Österlen (om vi får komma för Henrik, men eftersom han är i Thailand nu så får han ju tåla att jag planerar utan att fråga honom :-) )
Vad som händer då och där får vi se.
Jag skulle jättegärna vilja fira med fest med familj och vänner men inser att det blir lite maffigt att ordna. Tror varken att ork eller ekonomi tillåter det och med tanke på mina två senaste veckors magont så vågar jag inte planera några såna större saker...lite orolig blir man ju allt att det ska fortsätta bråka och då är det ju inte så kul att ha bjudit en massa folk på fest och sen kanske inte orka fullfölja det.
Däremot tycker jag det är alldeles för få överraskningar i livet, så om någon av er som känner att ni antagligen blivit bjudna på min fest om jag hade tänkt ha en, jättegärna skulle vilja överraska mig med något kul så behöver ni inte hålla tillbaka de planerna, haha =)
Jag har inga stora krav och pretentioner (det behöver såklart inte vara som Henriks julöverraskning med resa till Rom, hihi...) utan tycker bara det är trevligt och kul att vara i närhet av min familj och vänner över en fika, picknick eller annat mys!
Hoppas ni inte blir besvikna för att det inte dimper ner nåt inbjudningskort till 40-årsfest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar