torsdag 6 januari 2011

Drömmer...

...mig tillbaka till året som gått genom att titta på en massa bilder jag tagit med min mobil...
Här bjuder jag på ett axplock...
Max och Felix när dom är som bäst:
Fika på Espressohouse på Felix 8-årsdag:

Jag på fest i Linköping:

Det halvfärdiga resultatet av min första (och enda?) landskapsmålning...
...som detta foto var ursprunget till...
En glass i hamnen i Simrishamn är aldrig fel...
Max lag på väg till cup i Danmark:

Fler i familjen som gillar glass:
Sommaren blev varm, ett glas vin på balkongen svalkar gott:
Min flitigt använda balkong:

Felix diggar till Erik Saade på karnevalen:
Semester på Henriks balkong, visst längtar man dit...

Solbränd och fräsch!

Midsommardopp i Havsbaden:

Men långt innan dess hade Felix hunnit bada i Borstahusen...tror det var på Mors dag...

Våghals!
Vi njöt av kvällssolen på bryggan:

Också ännu en glass i hamnen i Simrishamn...
Vacker höstbild i närheten av mitt hem:

Ett år går fort. Jag är glad att jag förevigar en del med kameran. Med hjälp av detta kan man titta tillbaka och minnas och drömma om att våren och sommaren faktiskt kommer igen.
Men först; njut av nuet!
CARPE DIEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar