fredag 3 december 2010

Skönt att va nöjd ändå...

Redan i morse skrev jag en "att-göra-lista" med SJU punkter! Borde inte va några som helst problem att hinna med en sån här hemmadag tänkte jag...

Nu är det dags att gå och lägga mig och jag sneglar på listan och ser EN punkt struken...

Men jag är SÅ nöjd ändå! Fråga mig inte vad jag har gjort hela dagen, men jag känner mig nöjd! Har umgåtts med barnen, varit en sväng på jobb och tagit farväl av en underbar liten kille som ska flytta, varit och handlat en sväng men sen bara varit hemma...fikade med barnen i eftermiddags, första glöggen, lussekatten och pepparkakan (ja kanske inte första där förstås...) och mitt i fikan kom kära kollegan Anne med en blomma från ovan nämnda barn, så vi fick fika och snacka skit ett tag till.

Åh vad jag saknar jobb, barn och kollegor!!!

Ikväll lagades det en ny maträtt som gick hem och sen blev det årets första Idol för min del. Riktigt fredagsmys hela familjen! Me like!

Nu är det läggdags och hoppas få sova lite längre imorgon...barnen mår lite bättre så förhoppningsvis kan vi ge oss ut lite. Är vääääldigt rastlös nu!!!

Natti natti & ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar