fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR JAG
ALLA VÄNNER!
VAR RÄDDA OM ER!
2010 kommer jag att minnas som året då min hälsa vände... Inte en enda natt på sjukhuset under 2010 och ingen smärta i magen sedan juni! Jag kan knappt fatta det! Även om det skulle komma tillbaka någongång så har detta året gjort att jag vågar hoppas på att det faktiskt KAN bli bra!
2010 året då jag tog ett steg för vidare utveckling i mitt jobb då jag tog chansen att studera och jobba samtidigt. Jag trivs jättebra med det och är så glad att jag fick chansen!
2010 är även året då kärleken blomstrat och jag varit lyckligare än nånsin!
TACK HENRIK!
2010 också året då jag kände att båda mina pojkar börjar bli stora. De börjar bli mer och mer självständiga och klarar sig mer och mer själv, samtidigt som de tydligt visar när de behöver mig.
Att gå i sexan och tvåan kräver en del av er och ni är så duktiga och gör er mamma så stolt!
JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA, NI ÄR MINA HJÄLTAR!
Precis som alltid finns mamma och pappa där för mig och underlättar mitt liv med deras stöd och hjälp precis när det behövs! Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar