torsdag 25 november 2010

Redan ångrat mig...

...och måste nog upp i tid imorgon ändå...

Insåg att jag har MASSOR att göra imorgon! Henrik har lovat ringa och väcka mig innan han börjar jobba, så jag slipper i alla fall ställa klockan :-)

Måste läsa en hel del, har en bok på nästan 300 sidor att plöja igenom till onsdag då den bör återlämnas till biblioteket... Sen insåg Max trots protester igår, att han ändå behöver ha ett par vinterkängor...och han kan nog inte vänta tills julklapparna ska delas ut...hade kanske varit lite taskigt att ge honom det i julklapp förresten... Får ner i stan med honom efter skolan imorgon och hoppas vi hittar till överkomligt pris på hemmaplan.

Så nu ska jag krypa i säng och sova 8 timmar i alla fall, det får räcka!

Natti Natti
(Förresten var Cirkusen underbar, fotografen lyckades däremot lite sämre, men jag återkommer...)

2 kommentarer:

  1. Du borde unna dig själv något, eller om du orkar vänta och få det i julklapp i stället.

    Eller vad sägs om chokladmassage eller lyxbehandling?

    Du hittar det i vår spa och hälsa kategori på www.upplevelse.com

    SvaraRadera
  2. Hmm...vem du är som skrivit ovanstående kommentar vet jag inte, men när jag kollar hemsidan så är det Stockholm... Liiite långt att åka före n chokladmassage...men tack för omtanken :-)
    /Maria

    SvaraRadera