torsdag 12 augusti 2010

Vad tiden går fort...

...tyckte nyss det var måndagmorgon och imorgon är det redan fredag!!!

Jobbveckan har gått bra, väldigt få barn så det har varit mycket lugnt, även om det är en hel del som ska ställas iordning och fixas inför terminstarten.

Tyvärr har jag inte mått så bra i magen de senaste dagarna. Knepigt att det sätter igång precis när jag börjar jobba, men en gissning är att det bl.a. beror på ansträngningen det innebär att bära och lyfta. Kan ibland känna det bara jag bär en matkasse från bilen och hem. Har fått stoppa i mig lite mer mediciner igen, men om det bara hjälper så är det okej.

Omställningen från semester med total avkoppling till jobb med tidiga morgnar har satt sina spår. Har varit väldigt trött på dagar och kvällar, men det kommer man snart in igen. Nu kallar i alla fall sängen eftersom jag öppnar imorgon. Barnen ska sova ut hemma själv och sen cykla till mormor o morfar. Mysigt för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar