söndag 29 augusti 2010

Så glad man kan bli!

Som jag flera gånger påtalat den senaste tiden, så trivs jag mycket bra med mitt jobb! Att vilja vara där och göra det bästa av våra förutsättningar känns självklart!
I veckan fick vi bekräftelse på att det uppskattas!
Mitt under lunchen i fredags kom ett blomsterbud med en blombukett till mig och mina kollegor, som tack för något vi gjort...och barnet vars förälder skickat blomman, har inte ens börjat än...
Sånt värmer verkligen och gör att man gärna fortsätter vara tillmötesgående!
Detta kommer man förhoppningsvis att minnas länge och framförallt längre än sådant som man kanske inte tycker är lika kul.
Men för det mesta får vi mycket uppskattning för det vi gör och det känns bara så kul!
Helgen är över och jag ser framemot en ny jobbvecka!
Helgen har jag dock njutit av i ganska lugn takt. Lite fredagsmys med barnen och en kollega/vän i fredags, lite shopping till barnen igår, samt 2 årskalas hos lille Melker idag!
Henrik har tyvärr "svikit" oss denna helg, eftersom han spelat golf med grabbarna på Bornholm... Men det e klart att pågen måste få leka av sig lite emellanåt ;-) haha...
Hoppas ni mina kära läsare har haft en skön helg och att ni alla får en bra vecka!
See you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar