måndag 1 mars 2010

Kort uppdatering

Sängen kallar efter en intensiv men härlig helg så det blir bara en snabb uppdatering...
Blev superglad i fredags när jag fick sms att mina glasögon redan var klara. Känns bra och är nöjd, ska bara vänja ögonen lite vid dem också...

I fredags besökte vi bl.a. Ishallen, toppen! Vi hann också med att handla och städa inför lördagens kalas för Max. Upp i ottan för att sticka iväg och bli fin i håret så någon sovmorgon blev det inte trots lördag. Kalaset blev trevligt och lyckat med större delen av min släkt och pannkakstårta som Max beställt. Lillkusin Melker med föräldrar stannade och åt pizza och kollade Melodifestivalen på kvällen, men precis som de övriga lördagarna så blev vi inte jätteimponerade av bidragen. Dock godkänt till de som gick vidare.

Med kort varsel blev Felix inringd till en fotbollscup tidigt söndagmorgon. Så Henriks födelsedag fick firas i Idrottshallen i Svalöv. Där blev jag lite smått nostalgisk :-) Där har jag haft skolgympa, gått på gympa och jazzbalett, spelat fotboll, handboll, badminton, gått Lucia...ja en himla massa... Efter förmiddagen där begav vi oss till Karlslundsbadet ett par timmar så allt som allt har vi haft en mycket aktiv helg.

Henrik fick såklart en del presenter, precis som Max i lördag så jag hoppas att alla är nöjda. Jag har i alla fall haft en kanonhelg med mina tre favoritkillar!!!

Men när måndagmorgonen kom så kändes det att det hade behövts en sovmorgon...längtar redan till lördag... :-)

Ha en underbar vecka alla vänner och tänk på att det är mars...vårmånaden nummer ett!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar