onsdag 10 mars 2010

Dygnet skulle gärna få ha fler timmar...

...känner att jag är lite dålig på att blogga regelbundet...eller så är det så att jag bloggar med regelbunden oregelbundenhet... ????

Barnen är äntligen hemma igen :-) Då är livet rättvist!!! Först tillbringade jag helgen med Henrik och fick de sista dagarnas lugn och vila som jag behövde, så i måndags var jag back in business igen. Känns alltid bra att komma tillbaka till det jobb jag trivs så bra med och nu har vi dragit igång med lite utvecklingssamtal som är inplanerade. Det känns bra!

Max och jag hade en mysig filmkväll i måndags med "Sommaren med Göran"...hahahaha...den var verkligen sevärd!!!

I går hämtade jag hem Felix OCH hans cykel, nu får det bli lite vårtakter! Efter en mysig kväll igår med premiär för mig på Felix innebandyträning, så cyklade vi imorse till skola och jobb för första gången detta året. Sååå mycket piggare man känner sig när man kommer till jobb efter lite frisk luft på morgonkvisten! Var dessutom ute i riktigt GOD TID så både jag och mina kollegor chockades lindrigt.

Har varit på Teckenkurs idag som är jätteintressant och kul att lära sig!!! Pojkarna var superduktiga och klarade sig hemma själv under tiden. Det är så skönt att de börjar bli stora!!!

Dock märks det att de börjar bli stora på andra sätt också...bl.a. att de är uppe lite längre på kvällarna vilket medför att även jag har lite svårt för att komma i säng i hyfsad tid. Men NU säger jag GODNATT för idag. Min bok kräver lite omsorg innan natten...även den har blivit lite åsidosatt. Imorgonkväll kommer Henrik och får leva familjeliv några dagar. Tror minsann han stannar ända till måndag :-) TJOHO!!!

Natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar