söndag 14 februari 2010

Happy Valentine´s day!

Till alla mina vänner och läsare skickar jag en extra hälsning idag på
ALLA HJÄRTANS DAG!
Hoppas ni har en bra dag och tar lite extra hand om era nära och kära. Dagen måste ju inte uppmärksammas med en massa gåvor utan kan ju också vara ett utmärkt tillfälle att ta hand om sig själv eller de man tycker om!
Min helg har varit hjärtligt bra!
Började lördagen tidigt med Max fotbollscup i Kågeröd. Bra insats med blandade slutresultat, två förluster, en oavgjord och en vinst. Men båda förlusterna var uddamålsförluster som avgjordes i sista minuten. Otur!
På eftermiddagen lämnade pappa mig på stationen och tog sen pojkarna med sig hem. Jag hoppade på tåget mot Simrishamn och kom välbehållen fram.
Härligt att träffas!!!
Alla hjärtans dag eller inte, så skämde i alla fall Henrik bort mig med en massa presenter från Thailand. Allt passade både i smak och storlek och jag blev jätteglad. Även barnen hade han tänkt på och köpt presenter till. E´han inte för go´?
Idag bjöds vi på god middag hos hans föräldrar och sen tog jag bussen/tåget hem via Lund. I Landskrona mötte barnen och pappa mig igen och vi fick några mysiga timmar tillsammans ikväll innan helgen är slut.
Imorgon är det en ny vecka med jobb, härligt!
Barnen åker till sin pappa men jag tänkte istället hinna med ett par träningspass och va lite nyttig!
Kram till er alla & ha en härlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar