lördag 6 februari 2010

Aktiv lördag

Huvudet kändes något tungt och trött när klockan ringde vid 9-tiden idag, men beslutsamheten att genomföra dagens planerade träning var starkare än tröttheten. Det är jag stolt över!

Gymintroduktion på Friskis stod på programmet. Fick en bra genomgång med ett grundprogram och efter instruktionen körde jag igenom hela på egen hand. Kommer att bli bra för ryggen. Väl hemma ville mamma ta med mig ut på en långpromenad och det blev en skön runda på ca 1 timme. Längesen vi var ute på en snackerunda :-)

Eftermiddag och kväll har jag unnat mig att tillbringa i soffan och lär nog göra det ett tag till... Melodifestivalen klar men nu fick jag tipset om den danska...får spana in konkurrensen...

Hoppas ni alla haft och har en skön lördag! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar