lördag 9 januari 2010

Sista dagen i backen...

Lördag betyder sista skiddagen och då tog vi en gemensam tur allihop för första gången på hela veckan. Upp i Märta Express sittlift och sen poserade vi för pappa/morfar som har ny kamera. Strålande väder och glada skidåkare :-)

Det blev något åk i Märta innan vi splittrades och åkte på olika håll. Slutsumman blev att Max åkte röda Johan själv medan jag och Henrik tog oss bort till svarta Adam. Felix åkte en hel del med morfar, bl.a. röda Lasse! Wow vilka killar jag har!
Inne till värmning på lunchen och jag passade på att mysa lite extra med Melker eftersom han är på väg hem. Just nu packar Jacobssons sin bil där mamma/mormor och Melker också ska åka med hem. Jag blir ensam kvar bland mina grabbar, Henrik och pappa/morfar.
Det är en underbart solig och vacker dag idag och vi ska ta oss ut en stund till efter lunchen. Felix verkar vilja åka mer medan vi andra tyckte att det kunde räcka...man ska ju aldrig åka sista åket... Vi får väl se vem som segrar efter lunchen...
Tack Jacobssons, Erikssons, Perssons och Börjesson för en underbar semestervecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar