fredag 29 januari 2010

Fredagsmys...

...skönt att ha grabbarna hemma, dessutom har Max en kompis här som ska sova över. Härligt med liv och rörelse i hemmet :-) Dom har varit ute i pulkabacken, spelat spel och haft roligt alla tre tillsammans. Kul att de stora låter lillebror va med på ett hörn.
Felix har varit i skolan idag - till sin stora glädje. Jag har tagit det lugnt och försökt ta hand om förkylningen, men blir inte klok på hur det ska bli. Verkar ha stannat i samma läge...men så länge det inte blir värre är det väl okej.

Fredagstacos är intagen, barnen spelar spel på Max rum och verkar inte bry sig om varken "På spåret" (som Max ville se) eller "Let´s dance" (som Felix ville se)...så nu ligger jag här i soffan och kan välja och vraka och zappa hur jag vill...

Känner mig inte så pigg och glamourös så jag tror jag behöver titta på lite vackra människor, kläder och danser...intellektet får ha sitt en annan dag :-)

Ha en trevlig helg! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar