tisdag 1 december 2009

Vilken dag...

Vissa dagar är bara som gjorda för att avverkas i ett turbotempo! Allt flöt på bra i morse men väl på jobb blev det en rörig start...Många småsaker som gjorde att jag kände mig helt snurrig men eftermiddagen blev lite lugnare. Lite diverse möten och totalt 10½ timmar på jobb. Inte utan att jag var rätt trött när jag körde därifrån kl 18, men därför är jag extra nöjd med att jag faktiskt körde direkt till Friskis & Svettis och tränade. Skönt!

Felix åkte till pappa idag så nu är det tomt och tyst här hemma. Hade en ambition igår att komma i säng före halvtio men klockan blev ändå elva...fattar ingenting... Idag tänkte jag inte ha lika orealistiska förväntningar, men det får inte bli för sent...

Imorgon är det redan onsdag och jag har inget planerat på kvällen. Får väl börja se över packningen inför helgens tripp till Göteborg...ska bli så mysigt!

Blev ganska förvånad när jag kom ut från jobb ikväll och upptäckte frost på bilrutorna. Inte kul! Framför allt inte som jag är utan vinterdäck på min bil... Skulle behöva serva bilen och byta ut minst två av vinterdäcken så därför har jag inte satt på dem än. Tänkte försöka klara mig fram till efter skidsemestern innan jag lägger kraft på det. Får väl ta cykeln de dagar det är vinterväglag och åka kollektivt för resten. Det är ju inte så svårt. Eller...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar