onsdag 23 december 2009

Tidsoptimist...

(Lite senare på kvällen hann jag i alla fall med vad jag skulle, här förbereds den fantastiskt goda Grönkålspajen, den kan ni hitta på arla.se)


Varför tar allting längre tid än man tror...bara min runda för att handla lite idag tog dubbelt så lång tid som tänkt...sen har jag mest städat och har ännu inte börjat på matlagningen...just nu sitter jag med färg i håret och ska snart få en ny "look" :-) eller rättare sagt bara dölja de grå...

Henrik är på väg och jag hoppas jag har hunnit med lite till innan han landar. Kanske kan man hinna koppla av lite framför tv:n också ikväll.

Glöm inte min tavelutlottning! Se tidigare inlägg om detta! Tiden går ut kl.12 imorgon och hittills har jag fått in några bidrag. Hade varit kul om fler deltar!

Ha en go uppesittarkväll!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar