måndag 28 december 2009

Mellandagsjobb

Idag blev det en full arbetsdag. Sammanslagning på Rockaden och totalt 13 barn från 9 avdelningar. Inga av mina "egna" barn var där... Men Anne jobbade och det är alltid trevligt!
Pappa hämtade pojkarna här hemma efter jag gått till jobb sen hade dom en heldag med bl.a. bowling. På lunchen ringde pappa och frågade om dom fick sova över där eftersom dom ska vara hos honom imorgon också, så det bestämde vi. Det gjorde att jag fick ledig tid på kvällen att köra till Center Syd och panikleta efter en skidjacka. Hittade en jättefin på Sport Outlet för 300 kr. Kan det bli bättre? Så nu kan jag slappna av och känna att jag har bättre koll på läget inför semestern. Efter shoppingen blev det kvällsfika hos mamma & pappa så jag fick träffa barnen en stund.
Imorgon blir det samma arbetstid som idag, dvs. stängning, sen kommer barnen hem. Måste se över deras semesterpackning klart imorgon för att se om nåt saknas eller måste tvättas. På onsdag ska de vara hos farmor och farfar och sen hos sin pappa så de kommer inte hit förrän det är dags att åka till Sälen.
Onsdag eftermiddag tar jag tåg/buss till Simrishamn för att fira nyår hos Henrik sen är det snart skidåkning. Det ska verkligen bli jättehärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar