torsdag 12 november 2009

GRATTIS FELIX!

En nyväckt 7-åring
Idag var det dags för min lille minsting att fylla 7 år. Då är man förstås ingen liten kille längre utan rätt så stor...men det har väl en mamma lite svårt att fatta...

Som sig bör firades Felix av mig och Max med sång, paket och frukost på sängen. Det blev bl.a. en vit skjorta...
...lego, teaterbiljett, en bil och Pokemonkort.
Också som sagt frukost på sängen med den traditionella flaggan.
Efter skoldagen tillbringade pojkarna eftermiddagen med mormor och morfar, då det blev fika i stan.
På kvällen kom pappa Lars och firade tillsammans med oss.
Då fick han ett WallE-spel och nyslipade skridskor, som ska användas direkt imorgon med skolan.
Felix hade beställt tacos och det är ju alltid lika gott
Det märktes att barnen tyckte det var roligt att pappa också kom idag och det blev en jättetrevlig kväll. Felix stupade i säng 21.30, trött men väldigt nöjd med sin födelsedag.
Här får jag en omfamning av Max. Mysigt!
Tack för idag och tack alla som grattat Felix. På söndag blir det mer kalas!

1 kommentar:

  1. Hej Maria!! Äntligen har jag tagit klivet ut i bloggvärlden jag med!! Hoppas att vi kan hålla lite flitigare kontakt så här! :-) Åsså en extra hälsning till sjuåringen en dag försent!
    Stor kram från Helena (bolin of sweden)

    SvaraRadera