måndag 23 november 2009

En månad till jul...

...och i helgen letade jag efter lite julstämning... I lördags körde jag ut till Örenäs slott där det var julmarknad, men jag blev faktiskt lite besviken. Tror jag var klar efter en dryg halvtimme, så det va ingen höjdare. Tog dock en promenad i den vackra höstsolen i parken kring slottet. Det var ett underbart väder och passande nog hade jag kameran med mig. Titta och njut! (Kollar ni riktigt noga kan ni kanske skymta brudparet som samtidigt blir fotograferade en bit bort...)





För övrigt har de senaste dagarna bjudit på regn och rusk, med lördagen som enda undantag. I fredags mådde jag lite kymigt efter vaccinationen, men blev bättre efter att ha vilat när jag kom hem. På kvällen hade jag några kollegor här hemma på en kul kväll. Skulle egentligen åkt till Henrik sen men eftersom hans lägenhet renoveras och jag mådde sådär så kom han hit i lördagskväll istället. Vi hade en toppenhelg och igår var vi t.ex och spelade badminton innan det blev en tur till IKEA för att komplettera till hans kök. På hemvägen började jag känna mig frusen och på kvällen/natten hade jag mycket riktigt feber. Magen strulade igen! Så idag fick jag stanna hemma (igen) men passande nog skulle jag till Lund på kontroll. Nu väntar jag bara på svaret från magnetkameraundersökningen.
Ikväll kom både Max och Felix hem och det känns så gott att ha dom här! Det är ju så det ska va!
Nu kallar sängen, har planerat att jobba imorgon eftersom febern försvunnit.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar