söndag 25 oktober 2009

Vintertid

Usch vilket trist väder det är utanför fönstret... Henrik ringde innan från ett strålande soligt och varmt Gran Canaria där dom hade bosatt sig på det lyxigaste hotell han någonsin varit på. Skulle väl ljuga om jag sa att det inte hade känts bra att vara där ;-)

Dock njöt jag här hemma igårkväll av mitt fina vardagsrum som jag som bäst funderar på hur jag ska möblera. Kändes mycket större nu, är verkligen jättenöjd. Det blev en slapp tv-kväll igår sen sov jag som en stock i min sköna säng. Det var ju dags att ställa om klockan i natt, det har ni väl inte glömt? Det tjänade vi en timmes sömn på och det var inte alls fel. Sov ändå riktigt länge och har nu avnjutit en riktig långfrukost, snarare brunch, med fil, nötter, te, två kokta ägg, lite sill och tomat. Mmm vad gott och väldigt mättande. Vägde mig igår och resultatet är minus 4,6 kg. Känner det tydligt både på magen och i ansiktet. Känns mycket bra!

Nu ska jag snart fixa till mig och köra och leka med Melker. Har inte träffat honom på länge och Tina behövde packa lite inför flytten så jag ska va lekmoster idag :-)

När jag fått hjälp att få möblerna på plats lovar jag att lägga ut ett foto på hur fint det blev med den nya tapeten. Tills dess...ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar