onsdag 14 oktober 2009

Nytt gallstensanfall :-(

Igår eftermiddag kom värken smygande för att sen öka under kvällen och natten. Panodil hjälper inte och antibiotikakuren som är avslutad har uppenbart inte hjälpt. Har mer ont än jag haft det senaste halvåret i alla fall...så jäkla trist!
Jag har ringt "min" sköterska i Lund och hon skulle jaga fatt på en av mina läkare och rådfråga honom, så jag avvaktar tills dom hört av sig igen. Men förbereder mig för att åka in om dom tycker det behövs. Har ju trots allt gått lång tid sen jag behövde söka akut vård senast, tror det är ända sen lucia-helgen förra året, så det är faktiskt 10 månader sen. Barnen är i skolan och mamma & pappa är som vanligt stand-by om det behövs.
Mitt i alltihop ringde målaren som ska renovera mitt vardagsrum och sa att de kan komma nästa vecka...så senast i helgen måste jag tömma vardagsrummet...hur nu det ska gå...men jag får väl belamra pojkarnas rum eftersom dom åker till sin pappa redan på lördag. Det ska bli kul att få fint där i alla fall, äntligen!
Vi hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar