torsdag 3 september 2009

Sjukstuga

hej det e felix och mamma. vi ligger och slappar. jag e sjuk. annars e de bra med mig.
mamma e också sjuk. hej då.

Vad bra med en liten hjälpreda om jag inte orkar eller hinner uppdatera bloggen. Som Felix redan skrivit så har jag fått sällskap i sjukstugan nu. I natt kallade han på mig och var täppt i näsan och idag har han huvudvärk och lite feber. Min förkylning är fortfarande störande och huvudvärken kommer och går, så det blir att stanna hemma resten av veckan och kurera oss. Skönt i alla fall att vi får lite sällskap av varandra :-) Än så länge är Max frisk och så hoppas vi att det förblir.

Hysterin kring svininfluensan fortsätter i media, själv vet jag inte vad jag ska tro...själv är jag rätt så säker på att detta bara är en vanlig förkylning, men visst är man lite extra uppmärksam på symptomen. Saknar jobbet, trist att va sjuk nu när allt drar igång och inskolningarna är i full gång, men inte mycket att göra mer än vila och kurera. Glass är bra medicin :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar