tisdag 1 september 2009

Höstbacillerna har anfallit

Höstens första förkylning har mig i ett fast grepp:-(
Har inte jobbat denna vecka, näsan rinner i ett och man kan ju undra var allt snor kommer ifrån??? Vila i sängen o soffan är det som gäller, då känns det kul att ha skaffat en bärbar dator som jag dessutom lyckats få ordning på så nu verkar allt att funka som det ska!

Max kom hem igår och vi hade en mysig kväll tillsammans. Han hoppade över träningen igår, har tappat lusten lite för Wormo...får se vad det blir av det... Men i gengäld hade vi en bra kväll tillsammans och hann prata mycket.
Om en stund ska jag gå och hämta Felix på skolan, det längtar jag efter. Fick nyligen ett mail från hans lärare med idel beröm, då blir man stolt!

Melkers kalas i söndags gick bra, hoppas jag inte hann smitta någon bara... ska försöka lägga in några sköna bilder senare.

Förresten får jag passa på att gratulera en ny släkting som kommit till världen. Barnens nästkusin Ebba som föddes igår. De stolta föräldrarna är min kusin Johanna och hennes man Linus. Grattis till er!
Dessutom kollegan Helene som fick en flicka i söndags! Grattis till er också!

Nu hoppas jag bara att förkylningen ska trollas bort så jag snart kan va tillbaka på jobb igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar