lördag 29 augusti 2009

YES!!!

I made it!!! I alla fall såhär långt... Det tog sin lilla tid att få igång routern men sen visade det sig att en strömkabel hamnat på sniskan...typiskt mig... Ett kort samtal till Bredbandsbolaget har det blivit bara men det gällde bara mitt abonnemang. Men jag som hade för avsikt att slippa en massa sladdar...det blev ju inget med det...för att ha routern inkopplad behövs det ändå en massa sladdar ute i hallen, men datorn ska jag iaf kunna bära med mig runt i lägenheten...när allt är klart...hur gör man då? ska jag bara dra ur nätverkskabeln eller? fattar nada... men ni kan iaf inte anklaga mig för att inte bjuda på mig själv med mina tekniska tillkortakommande...

Nu mms:ar min kollega Anne från en fest där hon är utklädd till pirat, och ber mig lägga ut hennes bild på min blogg, från min mobil...det kändes som överkurs....men vem vet...jag har ju överraskat förr...måste bara påminna henne om att jag är från 70-talet och sån teknisk kunskap är inte självklart då...haha

återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar