lördag 29 augusti 2009

jo då, jag klarade det också...

ett steg till...nu är jag trådlös och sitter i köket och skriver :-) Nu ska jag bara försöka ansluta den gamla datorn till samma nätverk också...eller vad det heter...måste få den att funka för att koppla in den externa hårddisken (som för övrigt var väldigt liten och väldigt snygg!) och föra över en massa filer, bl.a. en massa foton. Men det kan jag väl kanske göra utan uppkoppling förstås...eller...?
Har också ett Norton Security Program som ska installeras på den bärbara, men det börjar dra i ögonen...får nog snart gå och lägga mig...så något mer bloggande blir det inte idag. Hoppas ni klarar er ;-) haha... När det gäller datorer och teknik så tillhör väl inte jag den vassaste kniven i lådan...haha
Godnatt!!!
PS:Kanske tur att barnen är hos sin pappa och Henrik på Golfhelg, annars hade jag nog tråkat ut dem rejält...ibland kan det ju passa riktigt bra att vara ensam hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar