lördag 6 juni 2009

Första veckan avklarad

4 veckors ostört arbete utan avbrott för sjukdomar, inklusive en vecka heltidsarbete är avklarad. Känns jättebra! Jag har naturligtvis varit fruktansvärt trött om kvällarna men det har känts bra att få vara mer på jobb och få en bättre helhet i arbetet. Kvällarna har varit lite stressiga med träning, personalavslutning och kurs, men det har ändå gått bra.
Helgen känns däremot lugn. Har fått besök av Henrik från Simrishamn och det gör mig glad :-) Hann med Felix matcher i förmiddags, vilka gick av staplen i Svalöv och slutade med vinst mot Teckomatorp (mina gamla jobb-barn) men förlust mot BoIS och Glumslöv. Tina och Melker kom cyklande och tittade på, kul att hinna träffa dom också!
Pappa har ägnat veckan åt att renovera mitt sovrum och det tog mindre än 4 dagar! Jag är jättenöjd med resultatet och är så tacksam för att han hjälpt mig med det. Nu ska jag lämna in beställning till Landskronahem för att få gjort vid vardagsrummet också. Så här blev resultatet, nu ska bara grejerna på plats. Under tiden har jag haft sängen på vardagsrumsgolvet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar