torsdag 9 april 2009

GLAD PÅSK!

Önskar er alla
GLAD PÅSK
med de här goa bilderna från påsken 2004

Max är redo att gå på påskfest och Felix vill gärna vara som brorsan.
I år hade Felix samma klädsel på Påsktemadagen i skolan i fredags, men tyvärr missade jag att fotografera honom. Ni får hålla tillgodo med lite gamla bilder istället.
Önskar såklart att jag hade barnen hos mig nu när det är påsk men ska istället försöka njuta av det fina vädret och ta dagen som den kommer. Behöver vänja mig vid att trivas ensam också. Imorgon ska jag hälsa på bästisen Nina med familj i Trelleborg och det brukar alltid bli mysigt. Hoppas på att vårvädret fortsätter så det kan bli lite promenader i solen.
På annandagen blir det familjemiddag hos mamma och pappa tillsammans med mina barn, syskon och deras barn. Ska bli gott och mysigt det också.
Idag har jag redan träffat min systerson Melker som är på besök hos mamma & pappa och ska sova över där. Jag tog en tur dit efter jobb för att hinna gosa lite med honom och han är ju bara sååå go!
Nu ska jag ta en cykeltur ner i stan.

Ät inte för många ägg!
Påskkram från Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar