torsdag 26 februari 2009

Rapport från veckan som gått

Vill börja med att tacka alla er som regelbundet och flitigt besöker min blogg. Denna veckan har jag varit slarvig med uppdateringar, men här kommer en liten sammanfattning. Har varit fruktansvärt trött hela veckan, tror det är nåt skit som finns i kroppen. Alla barnen på jobb är snoriga och hostiga och idag började dom bli kass i sina magar... Konstigt vore det väl om jag skulle klara mig från allt det...har känt mig lite småförkyld den senaste veckan, men det har inte brutit ut, det är bra med Echinagard-droppar :-)
Barnen åkte till pappa Lars i måndags men då var Felix fortfarande febrig och hängig. Jag var själv och gratulerade Joelle på kvällen, hon fyllde 16 år!
Jobbet har gått bra i veckan, har ökat på med en timmes arbetsträning varje dag. Dessutom hade vi föräldramöte i tisdagskväll så då blev det en lång dag. Men mötet gick jättebra! Var också hos frissan i tisdagsmorse och gjorde om färgningen från senast. Blev mycket bättre denna gången med lite mer synliga röda partier i det mörkbruna. Kul med nåt nytt!
I går var det tvättdag och hade optimistiskt trott att jag skulle orka och hinna stryka och städa idag också, men icke... Känner att jag behövde ta det lite lugnt och har mest slappat. Fast först var jag förstås i stan en runda i eftermiddags efter jobb. Äntligen har jag köpt mig en ny TV! Fick lägga till lite mer än försäkringen betalade ut, men kändes ändå som jag fick ett bra pris! Levereras och installeras på måndag och det ska bli såååå skönt att få lite mer plats igen i vardagsrummet. Även om farmors tv funkat jättebra så länge!
Nu kallar sängen på mig eftersom klockan är mycket för min trötta kropp. Imorgon ska vi ladda hela dagen för att sen åka till Malmö och se genrepet inför Melodifestivalen. Det ska bli skitkul! Tror barnen håller med mig! Ska bli mysigt att få träffa dom lite en extra dag, dom kommer hit efter skolan så vi hinner mysa och äta lite tillsammans först.
Jag lovar att rapportera lite på lördag inför kvällens direktsändning av Melodifestivalen!
Kram på er alla och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar