lördag 21 februari 2009

Mycket födelsedagar!


Blev försenad med gratulationerna igår eftersom min dator strulade lite men nu kommer det i efterhand:


GRATTIS Oliver 16 år den 20/2!

GRATTIS Elias 1 år den 20/2!

GRATTIS kusin Jenny 36 år 20/2!

GRATTIS kusin Veronica 35 år 21/2!


Gårdagen tillbringade Max med morfar och kusin Oliver på Vallåsen! Äntligen blev det lite skidåkning för dem. Inte utan att man blev lite sotis - jag är verkligen jättesugen på att få åka skidor snart igen. Två år sen jag och Max var i Österrike med ex.Per och hans pojkar. Det var verkligen en härlig resa! Felix uttryckte också igår att han längtar efter att lära sig åka skidor. Vi får väl försöka spara och gneta så småningom så kanske vi kan komma iväg om nåt år eller så.

Visst är det en härlig bild på de Österrikiska bergstopparna?

Medan Max åkte skidor igår var jag hemma med Felix som hade lite feber. På kvällen var jag ute och åt med mina kollegor och hade en supertrevlig kväll. Mamma & pappa passade barnen här hemma. När jag kom hem var Felix fortfarande vaken, eftersom han sovit ett par timmar i soffan på eftermiddagen. Så vi somnade tillsammans ungefär vid midnatt.

Idag bär det av till Eslöv med Max fotbollslag för slutspel i Sportlovscupen, ska bli riktigt spännande! Felix ska stanna hemma hos morfar eftersom han fortfarande är lite febrig och hängig. Hoppas det snart går över!

Ikväll är det Melodifestivalens tredje deltävling! På fredag ska vi se genrepet i Malmö!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar