tisdag 6 januari 2009

Sista lediga dagen

Idag blev det en tur till Ishallen. Jag, Max, Felix, Lars, Oliver, Joelle och hennes två kompisar träffades där och åkte skridskor, fika och hade en kul dag. Felix började försiktigt med hjälp av en kon men efter en kort paus med macka och varm o´boy, gav han sig ut på isen igen, utan stöd! Han var jätteduktig! Max hade också blivit stadigare sen jag såg honom åka för ett år sen, så han åkte lätt ifrån mig. Joelle saknade skridskor så hon fick låna mina efter en stund. På bilden är det Joelle och Felix som åker. Oliver syns lite i bakgrunden.
Efter ett par timmar på isen körde vi till Mc Donalds och åt. Sen var det dags för Oliver att övningsköra till Lödde medan vi körde hem till oss och sjöng Abba Singstar! Gud va kul det var! Det får vi nog anordna en Abba-kväll med så småningom! Hör av er om ni är sugna på att vara med:-)
Imorgon är det dags för mig att börja jobba 50%. Det känns bra att få komma igång igen, har ju blivit en lång ledighet. Felix börjar på fritids imorgon och Max ska klara sig själv. Så nu ska vi fixa lite kvällsbestyr så vi kommer i säng i tid. Måste ställa klockan på 6 imorgon! Suck! Max var uppe i natt och kollade på hockey mellan 01.30-04.20 så han lär nog slockna tidigt ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar