söndag 21 december 2008

Julgranen på plats!







Som traditionen bjuder så hjälpte min snälla pappa mig igår. Han köpte gran till mig, bar hem den och satte den på plats. Sen fick den stå till sig till idag när barnen kom hem från sin pappa. Jag hade väntat med att klä den till idag så att Max & Felix kunde hjälpa till, men intresset var väl sådär... Efter att ha klätt mormors och morfars gran förra helgen, granen hos sin pappa i veckan och nu kom jag och ville ha entusiastiska barn till att klä denna...fick lite hjälp av Felix men Max kollade mest så vi skötte oss :-)



För första gången blev det en "vanlig" gran istället för kungsgran, och jag är i alla fall nöjd med slutresultatet. Felix tyckte det blev för mycket kulor men alla kan inte bli nöjda alltid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar