måndag 22 december 2008

Hela tiden är det nåt...

Det blev till att uppsöka farbror doktorn idag igen. Har haft en hemsk hosta i två veckor och fått bra hostmedicin för det. När jag låg på sjukhuset förra helgen slog förkylningen till med full kraft och åtgången på pappersnäsdukar var större än vanligt. I morse vaknade jag med sprängande kindben och pannben och misstänkte direkt att bihålorna blivit irriterade. Mycket riktigt, doktorn höll med mig och jag fick nåt kortisonspray till näsan. Hoppas det räcker så jag slipper antibiotika denna gången. Max har precis blivit frisk efter att haft feber o förkylning förra veckan. Hoppas nu bara Felix klarar sig! Lars är däckad nu med feber och hosta, så det är bara att hålla tummarna för att han ska friskna till innan julafton. Har precis kollat mitt favoritprogram på tv, Cityakuten, och jämfört med dom känner man sig rätt så frisk. Men nu ser jag framemot att friskna till lite mer under natten. Imorgon ska vi hälsa på min farmor Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar