onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!


Såhär på årets sista dag vill jag önska er alla GOTT NYTT ÅR! Var rädda om ögon och fingrar om ni ska ut o smälla i natt. Själv tänker jag beundra fyrverkerierna på behörigt avstånd. Ett stort GRATTIS också till lilla mamma som fyller 60 år idag! Har precis varit där med blomma och frukostbullar. Hoppas ni får en trevlig nyår!

Eftersom Max mådde bättre redan igårkväll så planerar vi att fira nyår med Lars och goda vänner, precis som planerat. Det ska bli trevligt, lugnt och skönt och dessutom garanterat god mat när det är Lars som kockar :-)

Sen ser vi framemot ett nytt år, framförallt ett friskare år! Vad som händer mer kan man aldrig veta, men att det för min del ska bli ett sundare år har jag redan bestämt. Framförallt sen jag fick den där vågen i julklapp...

Ha en bra nyårsafton och ett gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar